.iskallt bad.

Dagen började med att byta om i ett iskallt omklädningsrum på maserhallen kl 8 på morgonen. Ingen hit, om man nu säger så. Men när vi kom ner i det nästan nollgradiga vattnet så spelade vi vattenpolo. Och det var faktiskt väldigt kul. Det är JOBBIGT, helt slut blir man! så nu funderar jag på vem jag ska träna vattenpolo med 4 ggr i veckan för att bli Beach 2007.

Apropå 2007, så fick jag räkningen på min studentmössa (?) och den stod det Jenita * 2006 på. Hallåå, 2006. Jag kommer väl ändå ta studenten 2007. Aa, jag vet inte om dte jag som varit lite slarvig vid beställningen, men jag måste nog slå en pling till kundtjänsten.

Nu är det fre, jag har slutat skolan redan. Men sitter här och ska fixa lite papper till den där förbannade lucian. Jag har lite ångest och magsår över de där.. men aja, skit samma!



nu måste jag kila. / Jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback