.torsdagen.

Teija är bara för seriös. Hon har tappat hel befattningen om dessa gränser. Hon bloggar på i 150km/h. Jag och tani vi hänger minsann inte med i svängarna.

Vi får skylla på att i Teijas liv händer de mer saker. Eller att de händer mer saker i mitt liv för jag har inte ens tid att blogga? Alla får ta sin egen ställning till denna fråga.

Hörrö, den där ananas pajen är bara sååå god! Jag älskar verkligen ananas, och tänk dig sen en ananas paj. Mums!
Min jobbar kompis kom med en sån där paj en dag till jobbet. Alla var super imponerade. Denvara så god. Då kommer jag ock skryter såklart att jag minsann smakat denna paj förr, för jag har en moster som brukar baka sånna.

Ha, moster. De låter ju...gammalt! Mina stackars jobbar kompisar vet inte att denna moster är lika gammal som deras döttrar och barnbarn. Typ..

Vaddå Teija, inbjudningkort? du avslöjar för mycke! ;P

Nää, jag har iaf varit på jobbet hela dagen. Och i möro ska jag till stockholm.

Ha de så bra alla! ha en trevlig helg, för de ska jag ha,

puss


Kommentarer
Postat av: joke

onko jenita tulossa opisto tapaamiseen?

2006-08-20 @ 22:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback