.städa.

Just nu sitter jag i Vildmark´s. Har just städat färdigt och väntar på att mammas möte ska sluta så att jag får skjuts hem. Jag är såå duktig när jag städar.

Alltså nu ångrar jag allt jag sagt om att "De faktiskt ska bli skoj att börja skolan ígen":
allt var bara ett skämt från min sida och jag var inte alls seriös. Jag har helt enkelt fått nog. Den här dagen var baar såå seg i skolan. Sluta halv fyra och jag som trodde vi skulle sluta efter svenska, då var inte ens klockan 11. :/

Idag har pirre iaf kommit hem på besök. Och de är väldigt trevligt.

På fredag ska jag shoppa. Huhu, om ni befinner er i kupolen på fredag eftermiddag och de svischar förbi något fram och tillbaka genom affärerna med 1000 påsar och kassar från olika affärer så vet ni att de är jag.

På fredag får jag lön, och då ska jag unna mig massa nya saker, för att jag varit så duktig och gjort jobb niska limassa hela sommaren.

Men den stora frågan lyder:

"VAD SKA JENITA HA FÖR VINTERJACKA?"

Ok, jag vet världens största ilands problem, tänkpå dom som inte har råd att köpa jacka överhuvudtaget.
Men jag änkte ni, kära läsare kunde komma med förslag.

Tack på förhand!


Kommentarer
Postat av: Jimppe

du får nog ta dej hit å köpa den vi kolla på. å så kan du köpa en till mej å när du ändå har pengar:)

2006-08-23 @ 20:06:41
Postat av: Esse

Ja den var verkligen fin! ska vi åka imorn, till stockholm asså?? hahah skämt å sido! Köp den vi kolla på!! Puss

2006-08-24 @ 16:36:04
Postat av: teija

ta den som du hade förra året!! skitsmart. sen skänker du 899kr till röda korset istället för att köpa en jacka från stadium. Vill du veta hur mycket jag fick? nästan 18.000kr. efter skatt!! det du. men tyvärr jobbar jag på fredag så kan vi inte swischa och swoscha på lördag istället??

2006-08-24 @ 16:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback