.söndag.

Mitt förra inlägg var så titterä. Niin tiitterästi sanoin tanille. :) men ok, jag hade tydligen missuppfattat så..ok.
Jag tror vi har tappat helt talangen att kommunicera med varandra. Det blir så när alla har blogg och bloggar, man löser alla missförstånd och konflikter här online, så att hela världen kan följa dessa intressanta diskussioner.
Sååå..nu har även systeryster nro 1, gjort premiär med sitt bloggande. www.pirita.blogg.se

Pirre och Teija, nii som är så besatta av dessa VP (  =Vuxen poäng) Hur vuxet är de att blogga? Jaa, de är urcoolt och skoj, de vet jag. Men hur vuxet är de? Jag känner mig iaf väldigt vuxen när jag bloggar men jag tror människor kan har olika uppfattningar om detta.

Snart ska jag iväg och leka med maten. :)

Kommentarer
Postat av: teija

blogga= vuxet. jag vet inte men det är IN. vi e coola bruden!!

2006-08-28 @ 15:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback