.Skolan har börjat.

jaha, sommarlovet 2006 är ett minne blott. Jag har med storsteg klivit in i vardagen. Och nu sitter jag här på Hagagymnasiet vid datorn och väntar på att första lektionen ska börja. Allt är som de ska. De är helt sjukt hur fort man kommer in i vardagen. När jag i måndags satt min fot i entrén, så kändes de som om vi hela tiden gått i skolan. Vi har inte ens haft sommarlov!

Hur som helst så avslutade jag mitt underbara sommarlov ned att besöka Stockholm. De var en trevlig helg med trevligt sällskap. Nog för att vi inte gjorde något speciellt, men de är ganska mysigt att traska runt i gamla stan sent på kvällen. Och gå runt vid hamnen. Jaa, de var skoj. Synd att mitt hjärta blev kvar i huvudstaden. <3

Om jag ska sammanfatta sommarlovet 06 så är de nog mest jobb. En liten trip till Finland i början av sommaren och sen en intensiv trip till Luleå. Annars så har jag nog mest varit hemma. Men de har faktiskt varit ganska skoj. De har varit kul att jobba.

Fick igår veta att vi har opistotapaminen 8-10.9 i opisto. nice! ((eli jokke olen tulossa sinne tapamiseen. kait säki tuut? ))
Men jag och päivi som skulle åka söderut. Hur ska vi få de här att gå ihop nu då?

Ähh, nu ska jag gå i skolan.

Jenita är tillbaka i skolan, men de känns skönt, att de är sista gången jag gör en comeback efter sommarlovet under gymnasietiden.

Nedräkningen börjar. 9 månader till studenten....

Kommentarer
Postat av: teija

dax att börja öva:
Sjung om studentens lyckliga dar, låt om oss fröjdas i ungdomens vår, än klappar hjärtat med friska slag. Å den ljusnande framtid är vår. INga stormar än i våra sinnen bo hoppet är vår vän....... aa du vet. SKITSKÖNT!

2006-08-22 @ 12:48:31
Postat av: pivs

På nåt sått så, efter din opistotapaminen, hur ska vi annars orka vara tiitteria hela trean? :)

2006-08-22 @ 15:47:22
Postat av: Tildis.

jag som tycker att jage såå stor när jag går i fyran .:) hade gött syrran .

2006-09-02 @ 13:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback