.lat sidan.

JAg har verkligen legat på latsidan gällande min blogg. JAg har verkligen försäkt ta mig tid att skriva..men hopplöst. Motivationen och kreativiteten har ej varit närvarande.

Känns som det hnt ganska lite den senaste tiden. Jag har mest gått runt här och sörjt över den underbara sommaren som snart är ett minne blott.  Men jag håller på å förbereder mig mentalt för den långa vintern.
Tex genom att jag tittat lite på fina,varma och härliga vinterjackor, halsdukar och vinterskor. 

Päivis inlägg var väldigt inspererande och bra för mitt projekt "Jag ska överleva vintern och hösten".

jag ska göra lika som henne. JAg ska njuta av de få dagar jag har kvar på jobbet, jag ska njuta av de få dagar som är kvar av sommarlovet, jag ska njuta av att komma in i vardagen igen, jag ska njuta av de dagar jag får lön och sist men inte minst ska jag göra desamma som päivi, njuta av F&S, och njuta av innebandyn när den börjar och njuta av allt. Skola, julen, min födelsedag, läxor, ridning... de finns ju en massa!!

I höst ska jag verkligen komma igång. Det ska bli F&S och gym för hela slanten, innebandy, och kan jag inte spela de så ska jag köpa längdeskidor.  Sen ska jag förresten sluta bita på naglarna och sluta röka. Inge godis heller.

Nää, nu ska jag ut och rida. Först ska jag svänga förbi Djurås. Och kanske köpa en bröllopstidning. Allt pga den extrema bröllopsfebern jag drabbats av efter vår intensiva trip till Lule! ;)




Kommentarer
Postat av: Jim

oj vad du lät positiv då.:)önskar dej lycka till att sluta bita på naglarna!;)

2006-08-09 @ 16:15:44
Postat av: Pivs

Oj, va bra dedär lät då! Kom på att vi skulle njuta av vårt sista år som KK:n ;)

2006-08-09 @ 16:57:56
Postat av: Esse

Hej hej, väldigt bra tänkt där!! jag ser bara fram emot hösten, skolan F&S och komma igång liksom! vara ledig på helgerna! underbart!! Ha det bra!

2006-08-09 @ 19:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback