.Död åt bloggen.

Jag säger då bara de. DÖD ÅT MIN BLOGG! Varför försvinner jämt all text helt plötsligt när jag skrivit nästan klart vääääääääääärldens längsta och vettigaste blogg. Grr.
De blir aldrig lika bra andra gången när man ska  försöka skriva om allting. Argh!

Blogg är så IN! Blogg är HOT! Ifall de är nån som  har missat de. Nu har tom. min moster nr 2 börjat blogga. En väldigt positiv överraskning. :)

Jag har kommit fram till att jagär världens snålaste människa. hatar att ha pengar. då blir jag så snål. De är bättre att bara haett studiebidrag. de är ändå så lite, så de kan man slösa på vad som helst.
Nu däremot  känns de som man vill köpa lite vettiga saker. Inte bara en massa godis, linnen för att som är på rean och annat onödigt trams.
Här en dag tömde jag min gaderob för att se vad jag verkligen behöver. Inga linnen iaf. De skulle vara huvtröja och nån stickad tröja. Men dom är så dyra. Mycke roligare att köpa söta små sommar linnen för 49:- på hm. :)

idag gjorde jag ett bra fynd iaf. en jätte fin träningsdress. eller träningställ eller vad ni kallar de. för enbart 200:- på Inter sport. den ska jag ha på mig på min hurtiga kvällsjoggingrundor (?) och när jag ska ut och orientera med skolan. :)

Och vill ni veta en till sak? Idag, gick jag, Jenita Johanna Juujärvi in på SalongHighway på kupolen och beställde tid för klippning. AAAAAA.. Jag har redan värsta ångesten. Dom kommer klippa mig helt kort och värsta tant frisyren. AAAA..på torsdag kommer jag bli TANT!!! :S

Kommentarer
Postat av: jonna

du kan väl inte bara gå å klippa dig sådär .. emma kommer tycka att du ä skitful :D men ja lova.. de bli fiint.. :)

2006-08-28 @ 19:46:23
Postat av: pivs

Näe neena, banga banga :)

2006-08-28 @ 23:03:31
Postat av: teija

efter allt gymmande och gympande kommer din kropp att se förfärligt bra ut. Då blir jag lite avis. DÄRFÖR kommer jag att hånskratta åt dig när jag träffar dig med din tantfrilla.
moahhahahahah
lycka till

2006-08-30 @ 08:46:48
Postat av: Esse

Jag vill också klippa mig!!! hittade "haara hiuksia" idag och tänkte -tänk om jag vore like modig som jeinta, skulle jag också gå och klippa mig! borde nog bli modigare!?

2006-08-30 @ 17:05:39
Postat av: Tanja

Alltså Neena...om försvinnande långa inlägg.
Ett tips! Skriv dem i word, spara lite emellanåt och sedan kopierar och klistrar in. Funkar säkert jättebra.

2006-08-30 @ 17:09:47
Postat av: teija

domedagen är nära!!!!

2006-08-30 @ 22:06:45
Postat av: siskoista paras

passa er.säg inte till jenita att hon blev fin i håret ! det har jag gjort mååånga gånger ochv varje gång får jag se ett fult finger till svar. :) men Jenita, ditt hår är sååå fiiint ;P

2006-09-01 @ 18:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback