.Argh.

Alltaå en människa som tycker synd om siag själv, de är TT (dvs. Tönten Tanita). Hon tycker verkligen jämt synd om sig själv. Vad tror hon egentligen, et mä en menis naimisiin sen takia? Niin urpo. "Jag har så många år kvar?" So what? de har väl vi också haft. "MEn jag har inga vänner!" Nähä, inte alls. Exakt lika många som alla andra har haft genom tiderna.
Så sluta upp med de där. jag har fått nog. TYck inte ett skit synd om dig själv. Ryckk upp dej. Förr tyckte jag lite synd om dig faktiskt, men inte nu nå mer. Alla har varit i samma situation, och du gör ingenting för att försäka förbättra den. Mer än klagar och tycker synd om dig själv. :)

Så, nu har jag skällt ut henne också. Sori, men jag orkar faktiskt inte snart nå mer.
Vaknade typ nyss. Naaajs, att sova ut ordentigt. En hel vecka har gått i skolan. fast de känns som 8 veckor. :(

Igår var jag på kupolen och shoppade. Köpte byxor, tröja, linne, hårband, halsband och rehband för knät.

Rebandet ska komma til användning. För ikväll är den stora stunden kommen, då Jenita Johanna Juujärvi gör COMEBACK på innnebandy plan. Ses där! ;)



Kommentarer
Postat av: tantta

heeei nyt sä oot niin hullu. du missuppfattade nog mitt senaste inlägg tror jag.. för jag mår bra och tycker inte alls synd om mig längre! jag har inte ens nämnt nåt om att jag inte har nå kompisar eller att jag tycker synd om mig på senaste tiden, sa bara att jag inte orkade lyssna på er. Jag orkar bara inte lyssna på er, när allt de där fortfarande är så långt ifrån för min del.. och ni pratar om det hheeeeela tiden! Så sluta gråt själv du.. hönö. inte mitää turhaa ressiä niinku..

2006-08-26 @ 12:37:58
Postat av: pirre

det här var roooligt.. intressant

2006-08-26 @ 21:31:03
Postat av: pirre

det här var roooligt.. intressant diskussion mellan mina systrar

2006-08-26 @ 21:31:18
Postat av: Pippe

pirita.blogg.se

2006-08-26 @ 22:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback